donderdag 29 december 2011

Ik hoop dat jullie een hele fijne kerstdagen gehad hebben, met een hoop warmte, liefde en lekker eten.

Helaas hebben een aantal mensen binnen de blogwereld te maken gehad met sterfgevallen binnen hun kring van familie.
Bij deze wens ik hun extra kracht en steun toe in deze,voor hun niet zo feestvolle, periode.

In deze drukke dagen merkte ik dat quilten voor mij een hele ontspannen hobby is. Tijdens de kerstdagen is er weinig tijd geweest voor draad en naald. Wel heb ik de kerstroos kussens afgemaakt. Maar dat was een kadootje.

Nu tijdens de loze periode tussen kerst en oud/nieuwjaar heb ik een gaatje gevonden om wat te doen.
Ik liep achter met de Camelotblokken. Ben nu bezig met een inhaalslag.
Vandaag heb ik blok 2 gemaakt.



Nu ben ik alweer bezig met het 3de blok te snijden.
Dat gaat morgen mee naar de Veluwe, waar we met een heleboel vrienden op een camping, oud en nieuw gaan vieren. Ik heb er heel veel zin in. Lekker kletsen, eten en vooral wandelen met de honden.

Tsja en dan is het lekker om tussen die wandelingen met de honden, nog even wat te quilten!!!!

Voor iedereen wens ik jullie een heel goed uiteinde van 2011 en heel goed, gezond, gelukkig, plezierig en vooral liefdevol 2012 toe.

Groetjes
Diana

5 opmerkingen:

  1. Beautiful block, I still have one more bag to make for my Daughter before I can get back to the Camelot blocks. Wishing you a happy and healthy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je medeleven bij het overlijden van
    Donnie en geniet intens van je wandelingen op de
    Veluwe, dat zijn later dierbare herinneringen.
    Een goede jaarwisseling en groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi blok!!!

    Een heel goed en fijn 2012!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig blok! Ook voor jou een goede jaarwisseling!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi blok. Geniet op de Veluwe en wie weet zien we elkaar wel 14 januari bij Janine. Ik laat je nog weten of ik kom. Prettig eindejaar, Martine

    BeantwoordenVerwijderen