zaterdag 17 december 2011




Dit is mijn inspiratiebron voor de huisjesquilt van Jeanneke: building houses from scraps.
Ik heb wel nog niet zo heel veel scraps, maar ik denk dat ik een heel eind kom.

Of ik ook echt besmet ben met het huisjesvirus, dat weet ik nog niet. Dat moet de komende tijd duidelijk worden.

Maar voor nu ga ik elk restje echt anders bekijken: is het groot genoeg om in een huisje te verweken???

Ik heb er in ieder geval veel zin in.

Ik hou jullie op de hoogte!!

Groetjes
Diana

1 opmerking:

  1. Hoi Diana,
    Ik heb besloten om ook mee te doen. Leuk hè!!! Ga jij het in één bepaalde kleur doen of ga je daar geen rekening mee houden? Ik weet het nog niet, maar waarschijnlijk ga ik vanalles gebruiken.
    Groetjes en fijne feestdagen!!!
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen