donderdag 29 september 2011

Snel begonnen

Tsja ik liet jullie de vorige keer mijn mooie stofjes uit Frankrijk zien en het patroon van Kim Diehl waar ik helemaal verliefd op ben geworden...........

Ik ben begonnen....


Het middenblok bestaat uit vier blokken met daarop een 4 geappliceerde bloemen.
Ik heb vandaag zo goed als die 4 blokken klaar!!!!
Ik moet nog 3 puntjes appliceren, maar daar heb ik nog niet het juiste kleur garen van gevonden.
Dus moet nog even wachten.

Dat weerhoud mij er niet van om lekker door te gaan.

Gisteren heb ik de borderstof gekocht en vandaag ga ik de blokken aan elkaar zetten en de border erop maken.

Jullie zien snel hoe het resultaat geworden is.

groetjes
Diana

2 opmerkingen:

  1. Hoi Speedy Gonzalez! Durf het niet om het af te hebben morgen! LOL!!!
    Maar echt, het gaat een super quilt worden!

    liefs,
    heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana, hij wordt prachtig met die mooie stofjes.

    Groetjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen