vrijdag 16 september 2011

Dag 2: Boeken stofjes en een lamp

Vandaag zijn we verder gegaan waar we gisteren zijn gebleven. We zijn in de hele grote hal geweest waar ongeveer 150 winkels zijn.

Ik heb gisteren een heel mooi boek gekocht van Kim Diehl en ben verliefd geworden op een hele mooie quilt.
Gister en vandaag heb ik de stof gekocht om deze quilt te maken. De quilt moet wel wachten op zijn beurt!!

Vandaag zijn we ook nog naar tentoonstellingen geweest en heb daar onder andere Edyta Citar gezien en Anette Gero!!!!! Van Anette heb ik het boek gekocht over de geschiedenis van de Autralische quilts. We hebben vandaag ook die quilts live gezien.
Morgen gaan we naar een uitgebreide lezing van haar.


Om tijdens het quilten beter licht te hebben, heb ik een daglichtlamp gekocht. Inderdaad ik had er nog geen een.

Na een dag heerlijk weg te zijn geweest, is het heerlijk terugkomen bij ons gezellige huisje. Eten klaarmaken en ondertussen ......een wijntje......en een kaasje.
We zijn tenslotte in Frankrijk!

Groetjes
Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten