woensdag 23 februari 2011

Waanzinnig mooi filmpje

Op mijn rustige woensdagochtendje ben ik op mijn gemak met een kop thee aan het genieten van wat iedereen op haar blog gezet heeft.
Whisky ligt lekker naast mij op de stoel en ik geniet van de rust.

Al hoppend van de ene site naar de andere vond ik dit waanzinnig mooie filmpje over quilten.

Nou zal je zeggen "er staan zoveel filmpjes over quilten op o.a. You tube".
Klopt maar dit is anders............zoooooooooooooooo anders.

Nieuwsgierig?

Ga dan naar deze site:  http://www.nfb.ca/film/quilt/?ec=en20110209


      

Vergeet niet dat het echt even een momentje voor jezelf moet zijn.
Het duurt helaas maar 6 minuten.

Geniet ze!!!

groetjes
Diana

p.s de muziek vind ik erg mooi

5 opmerkingen:

  1. Great find Diana! I did take a moment, and really enjoyed the film and music - passed on the fun on my blog too! thank you for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was echt even genieten met een kopje koffie erbij! Bedankt voor dit momentje voor mezelf, dat
    schiet er de laatste tijd helaas vaak bij in....
    Erg mooi en mooie muziek! Fijne dag nog vandaag,
    Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. via via op jouw blog terecht gekomen: dank je wel voor ruim 6 heerlijke minuten!!! En de quilts en de muziek: super!!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Over genieten gesproken
    Zo vaak neem ik niet even een momentje voor mezelf maar nu......Heerlijk

    groetjes janine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig muziek erbij. Het was genieten. En nog bedankt voor de Award. Ik heb hem al doorgespeeld.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen