zondag 13 februari 2011

Oh wat is de quilt leuk geworden

Zie hier de quilt voor mijn nichtje.
Wat is de quilt leuk geworden!!!
Het lijkt wel voorjaar met die bloemen........


De bloemen en de stelen heb ik op de machine gefestoneerd.
Het quiltwerk is gemeanderd. Heel fijn.....
Ik heb er in totaal 10 uur over gedaan om deze quilt gemeanderd te krijgen!!!

De achterkant had mijn nichtje zelf gekozen.
Een schattige fleecestof.


De quilt pronkt inmiddels op haar bed.

Op naar het volgende project.

groetjes
Diana


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie quilts heb je weer gemaakt.
    Groetjes uit Gouda.
    ps. heb gekraamd bij het gezin waar ik mijn snuffelstage had. Heel bijzonder als ze naar je vragen.Ik geniet nog iedere dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat nichtje mag wel heel blij zijn met jou. Prachtige quilt is er weer uit die vingers gekomen. Veel plezier woensdagochtend bij de Bee en met DJ. Tot maandag. groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sweetie! That is one special quit for a very special girl! It's such a happy quilt, made with love as you always do!

    BeantwoordenVerwijderen