donderdag 3 februari 2011

Blue and choclate

Tijdens de afgelopen weken ben ik weer flink aan het werk geweest.
Deze stofjes lonkte naar mij en ik ben met een klein quiltje aan de gang gegaan.

Het is ook een heel internationaal quiltje geworden.
Ik ben begonnen in het vliegtuig naar Thailand met de stukjes af te tekenen. De rest van de blokjes heb in Bangkok gesneden en thuis heb ik het naaiwerk gedaan.

Dit is het resultaat.....



Janine vond het zo leuk gelukt dat mijn kleine blauwe chocolaatje in de winkel van 't Quiltgebeuren in Brielle mag hangen.
Daar zijn ook het patroon en de stoffen verkrijgbaar!!!!!



Wat is toch een snoepie he........


Groetjes
Diana





2 opmerkingen:

  1. De quilt is prachtig geworden. Is de quilt voor je nichtje al klaar? Ik zie deze vast maandag wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi quiltje, En ik zie inderdaad nog net een vinger aan de stok
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen