donderdag 26 april 2012

Snelle quilt voor op de boot, gekeurd door hond

Nu de binnenkant van onze boot mooi geschilderd is, kan ik verder met het decoreren.
Alleen wil ik graag alles gedaan hebben voor de komende mei vakantie.

Dat gaat niet. Ik heb teveel ideeën in mijn hoofd en te weinig tijd om het voor het weekend af te hebben.

Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet probeer.
Het Nederlandse weer is de komende weken nog wispelturig en dat betekent in ons landje meestal kou.

Thuis pak ik dan lekker een quilt voor op de bank. Bijpassend natuurlijk bij het interieur.
De boot heeft nog niet zo'n quilt.

Dus wegens tijdgebrek een snelle quilt maken dus.

Dit is het resultaat:

De achterkant


De voorkant:



En zoals jullie zien heeft Whisky de quilt al gekeurd en goed bevonden.
Ons hondje is erg gek op quilts en ligt er graag op.
Gelukkig maakt hij geen quilts kapot.

De quilt is nu klaar om gequilt te worden en hopelijk ben ik dan nog op tijd klaar.

Groetjes
Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten