vrijdag 13 januari 2012

Hiephoi het servies is er.

Wat een raar gebeuren vanochtend zeg. Ik zie de postbode voorbij lopen met 3 dozen. Oh wat zou daar allemaal inzitten, zeker niet voor mij.

Tot mijn grote verbazing wordt er aan de deur gebeld. Ja hoor die dozen zijn van mij.



Ik sta in de keuken en verbaas mij over 3 dozen.......

Natuurlijk, een paar weken geleden heb ik mijn verzamelde bonnetjes van de Unox Boerenbont en bonterservies opgestuurd.
Het waren er meer dan 30!!!!

Op de site heb ik toen heerlijk zitten uitkiezen wat ik wilde hebben en in welk patroon. Erg leuk om te doen.

Vandaag is dus de grote dag en ik mag alle dozen uitpakken.
Dit is de opbrengst:




Gaaf he!!!!!
Ik ben er helemaal blij mee. Ik word er ook iedere ochtend erg vrolijk van als de bordjes en mokjes zie.

Dus bedankt iedereen die mee gespaard heeft voor mij.
In het bijzonder: Tante Bep, Marja, Mijnie, Elly, Saskia, Corine, Yvonne en Els.

Of er nog meer bonnetjes nodig zijn zullen jullie je afvragen?
Tsja ik wil proberen om alles 9-delig te krijgen. En oja er is ook een linnenset van. Dus je begrijpt...als jullie nog bonnetjes hebben dan graag.

Maar voor nu ben ik heeeeel tevreden met wat ik nu heb.

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten