vrijdag 7 januari 2011

Een heel goed 2011

Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik iedereen een heel goed en gezond 2011 toewensen.
Voor jullie zelf en iedereen die jullie dierbaar zijn.

Verder wil ik iedereen bedanken voor de enorme warme belangstelling voor en na het overlijden van mijn vader.
Het is nog steeds voor mijn moeder en mij een vreemd idee.

De 2 weken Thailand die wij net achter de rug hebben, heeft een beetje rust gegeven.
Het is een schitterend land met grote tegenstellingen en hele warme mensen.

Nu weer terug in het koude Nederland en gaan we weer heerlijk verder met quilten.
Ik heb nog het een en ander liggen dat nog (af) gemaakt moet worden: de bloemenquilt voor mijn nichtje, de olie b. bommel quilt voor mijn oom en nog een quilt voor het vriendinnetje van mijn dochter.
Daarbij liggen de rode stoffen te wachten voor de Nearly Insane en ga ik met de Quiltbee starten met een Dear Jane.

Zo als je ziet hoef ik mij het komende jaar niet te vervelen

Heel veel quiltplezier het komende jaar!!!

groetjes
Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten