woensdag 22 september 2010

Stitching for Christmas

Hallo allemaal,

Zit net lekker alle quiltblogs te lezen met een kopje thee.
Bij Janine kwam ik de Stitching for Christmas tegen. Erg leuk, maar wel spannend wat het gaat worden.
Wat verder gaan zoeken met de button die op haar site staat en voor dat ik weet ben ik gegevens aan het invullen en een onwijs lange code aan het plaatsen op mijn eigen site.
Verbazingwekkend, maar het is mij gelukt.
Ben heel benieuwd hoe het na 1 oktober gaat werken en wat de patronen zullen zijn.

Het is fijn om nog een kerstproject te hebben.
Het gaat goed met de Scandinavien Christmas.
Ik heb bijna weer een blok klaar, maar moet nu eerst de Delfstblauwe quilt voor mijn dochter afmaken.
Veel plezier met het installeren van de button van de Stitching for Christmas en het beginnen op 1 oktober!!!!

groet
Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten