dinsdag 1 juni 2010

Droomdekentje


Met mijn Featherweight ( die nog geen naam heeft) heb ik dit dekentje gemaakt voor het project "Droomdekentjes" van de Stichting De Regenboogboom.
Met 3 andere dames hebben een dag bij elkaar gezeten en hebben we alle 4 aan een top gewerkt. De stoffen en het patroon blijven hetzelfde. Alleen de achtergrondstof en het quilten is anders.
Ook de andere dames hebben dit dekentje op een Featherweight gemaakt.
Binnenkort kan de Stichting De Regenboogboom weer 4 nieuwe dekentjes ontvangen en aan kinderen geven die door ziekte of pijn een gevoel van veiligheid nodig hebben.
Ik ben heel tevreden met het resultaat.

groet
Diana

3 opmerkingen:

  1. Wat is het leuk geworden Diana! Het rode biesje maakt het echt af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er heel goed uit ladies,
    ga zo door.

    oh en by the way wij krijgen in september weer een goede doel club op woensdag middag welke weet ik nog niet.
    Misschien is er een van jullie die deze club wil leiden?????????

    groetjes janine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ageeth Dorsman2 juni 2010 om 12:31

    Hij is erg lief geworden, Diana. Ik moet nu toch echt gaan beginnen....
    Vandaag bezig met het sandwichen van de BBB en daarom nu dus even
    pauze op de p.c.... Nog een fijne dag! Groetjes, Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen