woensdag 19 mei 2010

babykamerperikelen


Voor een goede vriendin en haar man heb ik dit babyquiltje gemaakt.
Maar ik heb nog stof over en ik heb gelijk nog een hoes voor het aankleedkussen gemaakt, een slab voor over je schouder ( als die kleine een "natte" boer heeft gedaan) en een doekje waaraan de speen bevestigd kan worden.
De kleuren rood, wit en delftsblauw past prima bij de babykamer.
Een andere zwangere vriendin zag dit en vroeg mij of ik voor haar de babykamer mee wil helpen aankleden. Daarbij dan ook de vraag of ik deze dingen dan wil maken.
Sterker nog; we gaan ook de kamer schilderen, de bijpassende gordijnen maken, de babyquilt ontwerpen en maken enz.
Een hele leuke klus, want ik mag het deze keer in de kleur roze doen!!!!!!!!!!

groet
Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten